• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Ønsker ved resetting av Minecraft kart

jeg håper det kan bli slik at man kan beholde ting man legger inventory og kansje enderchest istedenfor hele claims slik at man tar med seg det man har mest lyst på.
( føler det ikke blir rett om man kan ha med seg claim )

Håper veldig at man kan få med seg pengene og rank videre

kanskje en ny og mer oversiktlig spawn ( finner ikke frem i dagens spawn )

redigert :
er enig med firstkill0100 ( og jeg kan jo bare slette gamle claim når jeg lager ny hvis jeg vil )
kanskje en ny og mer oversiktlig spawn ( finner ikke frem i dagens spawn )

Sist redigert:
Vel er bare litt over 3mnd siden sist resett så tror folk vil miste inspirasjon om dem må starte helt på nytt når det kommer til bygninger. Har selv en by (Vestby) som er ganske så stor og brukt god tid på den. Om den ikke får bli med til neste map vil den ikke bli bygd om igjen. Er i tillegg en del folk som bor der så synes egt om det blir en løsning med at man kan ta med claims over så kunne byer gått utenom. Men hadde vært veldig fint å fått svar så fort som mulig etter staff møtet og at man minst har en uke med forberedelse før resett.

Ting jeg ønsker blir overført
Jobs lvl
Bal
1 claim per spiller evt bruker?
Byer
gametime stats
mcmmo stats
pv/inv/endchest. Men om dere kan overføre claims er jo ikke dette nødvendig.
claimblocks
gamerank

Vel er bare litt over 3mnd siden sist resett så tror folk vil miste inspirasjon om dem må starte helt på nytt når det kommer til bygninger. Har selv en by (Vestby) som er ganske så stor og brukt god tid på den. Om den ikke får bli med til neste map vil den ikke bli bygd om igjen. Er i tillegg en del folk som bor der så synes egt om det blir en løsning med at man kan ta med claims over så kunne byer gått utenom. Men hadde vært veldig fint å fått svar så fort som mulig etter staff møtet og at man minst har en uke med forberedelse før resett.

Ting jeg ønsker blir overført
Jobs lvl
Bal
1 claim per spiller evt bruker?
Byer
gametime stats
mcmmo stats
pv/inv/endchest. Men om dere kan overføre claims er jo ikke dette nødvendig.
claimblocks
gamerank

ok sant ser den jeg kan jo bare slette claim etter jeg har funnet ny plass på det nye kartet