• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

VIKTIG Byskatt skal trekkes fra bykonto

Baktus_79

Eier
Forumleder
Heisann dere

Nå som vi kan legge til medeiere i byer så vil det også være naturlig at skatten ikke blir trukket direkte fra eieren av byen. Nå som bykonto er godt på plass ser jeg heller ingen grunn til at skatten ikke skal bli trukket direkte fra bykontoen istedet. Eiere og medeiere skal i utgangspunktet ha nesten like mange rettigheter i byen, og det er fokuset jeg kommer til å ha når jeg videreutvikler by konseptet enda mer.

Vi setter igang med å trekke skatt fra bykonto fredag 08.03.19 (natt til lørdag 09.03.19)

Her var det flere som ikke ønsker at dette skal gå direkte fra bykontoen, og tenker at vi av den grunn dropper dette. Vi fortsetter med å trekke skatten fra selve byeieren. Vil også at dere ser på denne siden https://www.vestlandetmc.no/forum/index.php?threads/bykonseptet.455/#post-2661 så vi får satt inn flere riktige funksjoner på by pluginen.

Sist redigert:

Baktus_79

Eier
Forumleder
Ta gjerne å diskutere dette her. Jeg følger flertallet om hvordan det ble være. Dette er gjort etter forslag fra spillere

Veldig enig i Bass_Gamers forslag. Burde isåfall hatt muligheten til å velge, evt om det kun blir fra bykonto burde det være sånn at om den går tom for penger så trekker den penger fra eiers konto istedenfor, og er det da flere eiere i en by tar den en lik prosent fra hver eier.