• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

BYTTE AV CLAIMSYSTEM

UniBeez

Administrator
Forumleder
Heisann folkens!

Som noen av dere har fått med dere så fjerner vi Residence claimsystem og bytter det ut med Grief Prevention claimsystem (som vi har hatt tidligere). Dere må fjerne claims ved å skrive /res remove (claimnavn) eller /res removeall, og claime på nytt (med gullspade) innen søndag 30. September kl 15.00 for å forsikre dere om at områdene deres er trygge. På søndag vil vi fjerne Residence, og da vil de som har glemt å claime på nytt, stå med unclaimede baser osv.

For å kjøpe flere claimblocks skriver dere /buyclaimblocks (antall)

Vi smeller opp en ny Claimguide veldig snart. Det eneste dere trenger å gjøre er å skrive /kit claim, høyreklikke med gullspaden i et hjørne, for så å høyreklikke i en andre hjørne (skrått aka diagonalt). Vipps så har du en claim :D

Spørsmål sendes til meg på discord eller ingame!

Ha en super kveld/dag videre!

Sist redigert av en moderator:

Happy

Moderator
Forumleder
Overraskende 🤣
Må vel logge på å ordne dette lol
Hvor mye claim får vi?? ( for å kunne dekke allerede claimet område)?
Residence claimsa står fram til søndag, du får unclaimet det og får pengene dine tilbake, og med de pengene kjøper du claimblocks via /buyclaimblocks og reclaimer området ditt

Sgt_Morrigahn

Administrator
Forumleder
fikk iaf. ikkje tilbake det det kosta meg :D
fikk tilslutt claimet iaf hovedhuset ... kosta meg 8500 .. fikk 1500 av å fjerne hele claimet.... greidde akkurat å skaffe nok til å claime rundt... men har flere steder ... men det har eg ikkje råd til enda... :(

Bør kanskje se litt på priser nå i starten...

Happy

Moderator
Forumleder
fikk iaf. ikkje tilbake det det kosta meg :D
fikk tilslutt claimet iaf hovedhuset ... kosta meg 8500 .. fikk 1500 av å fjerne hele claimet.... greidde akkurat å skaffe nok til å claime rundt... men har flere steder ... men det har eg ikkje råd til enda... :(

Bør kanskje se litt på priser nå i starten...
Hmm.. Fikk 32000 av mine 32000 igår. Kanskje nåt har skjedd i ettertid. Får ta d opp videre eventuelt