• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Claimblocks

Hei! Mitt navn er Kaptein Torsk og er en relativt ny spiller her på vestlandet.

Jeg har spilt ganske mye på kort tid og ser allerede at claimblocks er noe jeg sliter med, noe fordi jeg bygger fort, effektivt og stort.

Bare for å sette ting i litt perspektiv; jeg har en playtime (/pt) på ca 1 dag og 15 timer. På den dagen og timene jeg har spilt, har jeg ca fått et utbytte av 1900 claimblocks noe jeg synes er veldig lite i forhold til playtime. For en vanlig spiller vil man nok bruke 2-3 uker på å få 2 dager playtime og da sier det seg selv at man bygger mye mere en 1900 claimblocks.

Ja - jeg vet man kan kjøpe, men det er 1000kr for 200claimblocks. 200claimblocks er ingenting men 1000kr er mye (vertfall for oss nye)

Så mitt forslag er at vi får flere claimblocks i timen! :D

MVH, Kaptein Torsk.

Baktus_79

Eier
Forumleder
Forslaget ditt er ikke dumt, og 50 claimblocks i timen slik det er i dag kan nok være litt i det minste laget. Vi har tatt en diskusjon på forslaget ditt og kommet frem til følgende konklusjon. Vi ønsker at Vestlandet ikke skal bli for lett å anskaffe seg det ene og det andre. Det var årsaken til at vi satte claimblocks per time så lavt som vi gjorde, slik at spillere heller måtte jobbe mer for claimblocks. De måtte da skaffe seg en jobb, tjene penger for så å kjøpe seg claimblocks.

Vi har valgt å øke claimblocks til 100 per time da vi ser at 50 kan bli alt for lite, og da spesielt for de nye spillerne som dukker opp.

Takk for tilbakemeldingen (y)