• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Et ønske- og forslag til reset

Hei, nå som vi snart går over til 1.14 har jeg et forslag.

Som dere sikkert vet selv, dere som sikter inn på det - vet at det finnes et ganske få antall med dragoneggs og at det er ganske verdifullt og kult og ha. Så da blir vi sikkert en stor gjeng som kommer til å ha et lite våpenkappløp dit.

Og da når vi kommer dit så blir det jo mange som kommer til å ta dragen, og hva skjer da med egget? jo, det blir til tilfeldigheten hvem som får det. den som plukker det opp får det siden det er valgfritt med pvp, og desto kommer ingen til å ha det på.

Så da lurer jeg på om staff kan gjøre en ordning så det blir da pvp i end, sånn at det ikke blir tilfeldig hvem som får dette verdifulle egget. Da må man kjempe litt mere for egget.

MVH, Kaptein Torsk.

firstkill0100

Moderator
Forumleder
Det jeg tenker er at vi ikke burde ha warp til portalene den første stunden, da blir det heller førstemann til å finne portalen til end.

blir det ikke samme map da?

da blir og endportals samme plass, folk har garantert lagret cords. det er derfor jeg mener at alle kommer likt og at det da blir tlfeldig hvem som får egget.