• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

INFO Konkurranse VOTE

Baktus_79

Eier
Forumleder
Da var april ferdig og vi har trukket en vinner. Istedet for at jeg gjør denne jobben manuelt hver eneste måned har jeg nå laget en plugin som gjør dette for meg. Den leser av resultatene fra voting siden https://minecraft-mp.com/server/153327/vote/ , sjekker om andre har like mange votes, plukker ut en vilkårlig spiller utifra de som har like mange votes. Enkelt og greit! På samme måte jeg selv har gjort hver måned.

Spilleren som vinner vil da automatisk motta premien ingame. Husk å vote med ditt ingame navn!

Vinneren av konkurransen vil bli trukket 1. hver måned klokken 18:00. Hvorfor så sent på dagen? Rett og slett fordi da er det flest spillere pålogget. Spilleren som vinner vil få dette annonsert i chat og på skjermen.

Du kan når som helst sjekke hvem som har vunnet og hvem som var nære ved å vinne ved å bruke kommandoen /votekonkurranse eller /vk