• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Kunne ha flere spawnere nærme hverandre

Vil dere ha dette?

• Ja

Stemmer: 4 66.7%
  • Nei

Stemmer: 2 33.3%

• Totalt antall stemmer
    6
Det at man bare kan ha 1 spawner per 8 blocker gjør det veldig vanskelig å få xp.
Jeg ønsker at dere fjerner det og gjør det mulig å plassere spawnere nærme/inntil hverandre.
Det finnes også plugins som gjør det mulig å plassere spawnere inne i hverandre. Så blir det heller en stor spawner med litt mere kraft, i stedet for mange små.
Det finnes også en plugin som gjør at mobs spawner inne i hverandre, dette gjør at det ikke kommer til å lagge like mye som om de skulle spawnet hver for seg.

Flere av vennene mine har sluttet å spille fordi en stor del av gameplayet blir borte når xp farmen fungerer så dårlig som den gjør.

Vedlegg

On3xx

Nytt medlem
Spawnere er ikke enkelt og arbeide med... det kan skape masse lag og problemer. Spawnere som er inni hverandre reduserer lagg med store mengder, som du sa tidligere. Baksidene er jo masse bugs muligens (dette opplevde jeg mye av)
Mye for og imot med slike plugins og funksjoner ville jeg sagt...

Jeg opplevde ingen bugs da jeg spilte på en server med denne pluginen. Det gjorde spillet mye morsommere, og du kunne komme raskt opp i level. Du fikk deg bra enchantet armor, og sverd osv. og løp rundt og hadde det morsomt.

On3xx

Nytt medlem
Jeg meren som eier, de som styrer med pluginsene. Jeg er ikke noe proff i det, mulig Baktus er veldig flink med det.
Jeg opplevde at det forstyrret flere andre plugins, dette er vanskkelig og forklare til noen som ikke kan med hvordan man driver en server... men kanskje du skjønner hva jeg mener

er da fint mulig og lage xp farms med 8, 12 spawnere slik det er nå med 8 blokker. Er vel noen som har oppi mot 20 stk som funker samtidig. Er bare litt mer utfordring og få til. Trenger ikke gjøre alt så enkelt heller da...