• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

INFO Kyllingsuppe tar avskjed

Baktus_79

Eier
Forumleder
1565723935878.png
Staff medlemmer kommer og går rett som det er dessverre, og denne gangen var det Kyllingsuppe sin tur til å ta valget om å forlate Vestlandet eller ikke. Kyllingsuppe er personen som grunnla Vestlandet MC, og la grunnmuren for noe å bygge videre på i fremtiden. Kyllingsuppe startet sin første server et par år før Vestlandet om jeg ikke tar helt feil, en server som het Maldeserveren. Denne serveren ble til slutt nedlagt av forskjellige årsaker, men så fikk han ideen til å starte Vestlandet, en server som i senere tid er blant de største serverne i Norge.

Ønsker man mer informasjon om Kyllingsuppe så kan man lese om dette her:
https://www.vestlandetmc.no/forum/index.php?threads/eyvind-kyllingsuppe.6/

Jeg og Kyllingsuppe har vært aktivt fra starten av ved å skape noe som spillere kunne ha gleden av. Vi begge har relativt lik tankegang hva gjelder å drifte en server, og hva som trengs for at Vestlandet skal bli slik det er. Kyllingsuppe har da tatt et valg om å forlate team Vestlandet til fordel for andre ting som skjer i livet, og vi skilles så absolutt ikke pga dårlig stemning eller andre ting! Samarbeidet med Kyllingsuppe har vært på sitt beste!

Med dette så ønsker jeg han lykke til videre med hva livet ellers vil bringe.

PS: Nei, han er ikke død, som noen av kommentarene in-game lurte på!

Sist redigert: