• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

VIKTIG Map reset

UniBeez

Administrator
Forumleder
MAP RESET
Hei alle spillere på Vestlandet!

Det skjedde en alvorlig feil med serveren i natt som forårsaket at mappet ble ødelagt. Vi kommer til å stenge serveren i noen dager for å fikse opp i feilene. Dette vil medføre at vi må kjøre map reset og det innebærer at alle mister bygninger og items. Stats, ontime, penger, claim, homes, pv osv vil fortsatt være der når vi starter opp igjen. Vi har åpnet muligheten for å lagre inventory sånn at dette blir med videre, ved å bruke kommandoen /cmi invsave. Vi vil anbefale å gjøre dette så fort som overhode mulig, da vi stenger serveren kl 16.00 i dag.

Det er ikke ukjent at Spigot har en kjent chunkbug og at Minecraft 1.13.1 er fortsatt ustabil. Det er fremdeles advarsler på Spigot sine nettsider om å ikke bruke Spigot 1.13.1 og at risikoen for datatap er stor.

Vi beklager det som har skjedd, men vi gjør vårt beste for å få serveren opp igjen.

hvordan funker den insave greia? at en får med alt av items som en har på seg? En tanke er at det i tilfelle blir ganske random fra spiller til spiller. noe har mye bra på seg andre hadde kanskje de beste tingene i kistene (som nå er bort). Bare en tanke...

Baktus_79

Eier
Forumleder
hvordan funker den insave greia? at en får med alt av items som en har på seg? En tanke er at det i tilfelle blir ganske random fra spiller til spiller. noe har mye bra på seg andre hadde kanskje de beste tingene i kistene (som nå er bort). Bare en tanke...
Insave gjør at du kan lagre inventoriet ditt slik at det kan hentes opp når det nye mappet er på plass. Den vil ikke lagre det du har på deg, så det må legges enten i /pv eller i inventoriet. Vi skal ikke være vanskelige med å være behjelpelige med stuff i etterkant av map reseten, for dette er jo utrolig tragisk det som har skjedd nå.

Som jeg har sagt til mange i staff allerede så vil Minecraft 1.13 for alltid ha en bismak hos meg.

Insave gjør at du kan lagre inventoriet ditt slik at det kan hentes opp når det nye mappet er på plass. Den vil ikke lagre det du har på deg, så det må legges enten i /pv eller i inventoriet. Vi skal ikke være vanskelige med å være behjelpelige med stuff i etterkant av map reseten, for dette er jo utrolig tragisk det som har skjedd nå.

Som jeg har sagt til mange i staff allerede så vil Minecraft 1.13 for alltid ha en bismak hos meg.
"Den vil ikke lagre det du har på deg". Betyr dette rustning?

ai ai. hadde gleda meg til å endelig få tid til å spille i kveld.
men det er greit, i det minste hadde jeg ikke tusen ting som ble borte..

Baktus_79

Eier
Forumleder
Heisann alle sammen!

Da ser det ut til at vi klan åpne serveren allerede i morgen. I verste fall vil den ikke åpnes før klokken 20:00, men om rendringen er ferdig før jeg drar på jobb i morgen tidlig kl 6:00 er det mulig jeg starter den opp da.

Vedrørende lagret inventory så må man ta kontakt med et staff medlem for å få dette tilbake.
Skulle man være så uheldig at man mangler noe så spør gjerne en i staff så er det en stor mulighet for at vi kan gi noe tilbake.
Om du ikke fjernet claimet vil det fremdeles være der. Jeg kommer til å sette tilbakebetalingen til det samme som prisen fo kjøp nå i starten slik at dere som spillere kan ha den friheten av å eventuelt finne nye plasser dere vil claime.

Takk for tålmodigheten deres :D
Vi sees in-game!