• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Nye duel/pvp arenaer

firstkill0100

Administrator
Forumleder
1566152333250.png
Det har vært ønsker fra spillere om nye pvp arenaer, vi tenkte derfor å lage en konkurranse ut av dette!:D
Konkurransen avslutter søndag 25/08/2019 klokken 20.00. Det konkurransen går ut på er å bygge en pvp arena på creative. For å melde seg på må man kommentere minecraft navnet sitt i kommentarfeltet nedenfor, slik at vi vet hvilke creative plotter som er med. Spillerne som da er på logget når konkurransen er slutt kan være med å stemme på hvilken arena de synes er best. Så her gjelder det å være kreativ. Vi håper mange vil ta initiativ til å bidra i denne konkurransen slik at vi får flere pvp arenaer her på serveren!

Arenaen bør være 2 plotter lang!

Premie for 1 plass:
1566152920459.png

Juvel rank i 30 dager
20 000,- kr ingame penger på survival
Lansert pvp arena

Premie for 2 plass:
1566153102103.png

Rubin rank i 30 dager
5 000,- kr ingame penger på survival
Lansert pvp arena

Premie for 3 plass:
1566153178643.png

Smaragd rank i 30 dager
Lansert pvp arena

Sist redigert:
Strålende idé. Er det helt frie tøyler? Blir litt usikker når jeg ikke vet hva dere er ute etter. Fikk med meg at utseende er viktig, men ingen premisser? Kan jo ende med at man bygger noe dere ikke ønsker, som f.eks et trangt tunnelsystem.

En annen ting er tiden vi har på oss. Mange av oss har skole og jobb, og tiden vi har på oss kan påvirke resultatene våre. Uavhengig av dette, synes jeg dette er et veldig godt påfunn.

Sist redigert:

Baktus_79

Eier
Forumleder
Strålende idé. Er det helt frie tøyler? Blir litt usikker når jeg ikke vet hva dere er ute etter. Fikk med meg at utseende er viktig, men ingen premisser? Kan jo ende med at man bygger noe dere ikke ønsker, som f.eks et trangt tunnelsystem.

En annen ting er tiden vi har på oss. Mange av oss har skole og jobb, og tiden vi har på oss kan påvirke resultatene våre. Uavhengig av dette, synes jeg dette er et veldig godt påfunn.
Det er helt frier tøyler og vi har ingen preferanser på hvordan det skal være. Når avstemmingen skal finne sted så blir det opp til spillerne hvilken vi velger. Det er ikke vi som velger vinnerne :D

Baktus_79

Eier
Forumleder
Har vært innom Creative for å ta en titt, og etter bare så kort tid har det allerede nå dukket opp mange spennende prosjekter! Det har også dukket opp et spørsmål der spilleren lurte på om det er greit med WorldEdit hjelp fra et staff medlem om det viser seg at man har bommet kraftig på byggverket sitt i Creative. Vi i staff teamet har tatt denne diskusjonen og kommet frem til en enighet om at dette er helt greit, MEN reglene blir da som følger:
  • Spør gjerne et staff medlem om hjelp med justeringer på byggverket, men det skal ikke gå på bekostning av annet arbeid. Det er ingen spillerrett å få WorldEdit hjelp!
  • Staff skal ikke hjelpe til med å bygge, dvs du/dere bygger selv!
  • Oppdager du at byggverket bommer med flere blokker kan staff være behjelpelig med å flytte det slik at det passer inn i designet ditt. Er kjedelig og masse arbeid når man har bygget mye for så å plukke alt ned igjen for å bygge det opp igjen.
Vi har også lagt til følgende kommandoer:
/plot list all - Lar deg se alle plotter. Trykk på nummeret til venstre for teleport!
/plot visit [spiller] - Besøk en plot direkte.

Gleder meg masse til å se sluttresultatet!
Måtte den beste vinne!