• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Nye duel/pvp arenaer

Vi utvider gjerne tiden om det er stemning for det altså :D
Jeg har stått på for å rekke det og tror at med en god søndag at jeg fremdeles kanskje rekker å bli ferdig, men ser at alle ikke har de samme mulighetene som meg når det gjelder å sette opp spilletid.

Når det er nevnt synes jeg at spillere skal vote frem f.eks top 4-5 og staff skal avgjøre utifra dette hva som blir 1 til 3. Staff har bedre peiling på hvor disse byggene eventuelt blir lansert og har generelt god peiling på hva serveren trenger. Selv om jeg begynner å bli fornøyd med min pòkeball tviler jeg også på at den passer inn i vanlige omgivelser.

bør også settes opp noe skilt med navn til deltakere eller noe tp punkt når en kommer til Creative. For min del så aner jeg ikke hvem som er med etc, blir sånn på sparket på hva jeg husker når det kommer til og besøke andre sine arenaer. Og forvente at alle skal orke og pløye gjennom denne tråden og skrive ned brukernavn for og så tp rundt tror jeg få gidder....

:)

Baktus_79

Eier
Forumleder
bør også settes opp noe skilt med navn til deltakere eller noe tp punkt når en kommer til Creative. For min del så aner jeg ikke hvem som er med etc, blir sånn på sparket på hva jeg husker når det kommer til og besøke andre sine arenaer. Og forvente at alle skal orke og pløye gjennom denne tråden og skrive ned brukernavn for og så tp rundt tror jeg få gidder....

:)
Helt enig. Skal sette opp en deltagerliste på Creative så det er lett å gå rundt til de forskjellige