• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

INFO Oppdatering: Kart og minigames/sideprosjekter

Baktus_79

Eier
Forumleder
1547972279789.png

Da var det på tide med en oppdateringspost for Vestlandet igjen, og vi har mye på agendaen de neste ukene. Nå som det meste av survival delen av Vestlandet er så og si på plass med en 80% stabilitet (ikke et reelt tall) kan jeg endelig gi noe slipp på den biten å fokusere på andre prosjekter. Men før jeg fortsetter med å fortelle om sideprosjektene, kan jeg derimot glede dere med å si at vi har fått inn Dynmap, en side der du kan se hele kartet på serveren. Som default vises spillere på kartet, men dette er helt valgfritt og kan slåes av når som helst, og slåes på når som helst. Det har vært et stort ønske om dette fra spillere lenge.
Sideprosjektene jeg snakket om består av en minigames server med mange forskjellige aktiviteter. I første omgang vil dette bestå av:
  • MobArena
  • Creative
  • Bed Wars
  • Skyblock
Creative er så og si ferdig, men mangler noe finpuss her og der. Resten vil komme fortløpende.

Utover dette så har vi fått inn mange gode forslag til funksjoner in-game. Mange av de har blitt en realitet, og mange av de har ikke sett dagens lys. Selv om en idè ikke har kommet på serveren betyr ikke nødvendigvis at det var en dårlig idè, men rett og slett filtrert ut pga kapasitet. Tid er essensielt og det finnes alt for lite av det!