• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

INFO Overgangen til GriefPrevention og tap av penger

Baktus_79

Eier
Forumleder
Heisann dere

Da har jeg gjennomgått de fleste som har tapt penger under overgangen fra Residence til GriefPrevention. Det viste seg at mange fikk for lite tilbakebetalt for Residence claimet de hadde laget. Den siste uken valgte vi å betale tilbake hele 5 kroner per blokk slik at man ikke skulle tape penger på claimet. Da ville man få en god start på å claime med GriefPrevention.

De fleste har nå fått tilbake mellomlegget av det de har tapt, men det er nok et fåtall av dere som ikke har mottatt penger. Tilbakebetalingen skjedde nå ikveld.
De av dere som har fått refusjon er følgende spillere:
_PopFizz_
_sigurd__
_SpaceUnicorn
_Tuva_
1532julie
adrianio
Andysen
arrivingband208
Aureum
bandit5837
Bj0rn2re
BlockAbbe
Classified_Name
CookieGhost23
DeRex_BaNgg
DiseasedBrainiac
Dizz_Miner
Dnilssen
dsfoss
EinherjarOfOdin
Eirik_TheViking
Elinemor
Emilimo
FelixVF
firegamer_2008
firstkill0100
GabrielBerg
Gaetorade
Goasskem
HarambeYOLOzilla
hellblaze_3_
HipHop_jenta
Holberg_
iAzzzi
ItzMeFizzie
JegFisch
JesusChristrofl
junipro
Kattejente
keep3
Kjardball
kn00s
Lanuras
Lone6364
madme9
MajaTerese03
Martindorthea123
MissChani
MorraTilPer
MrBjelland
MrTexof
Nidhogg76
Nightmare08
NoE4Bow
Nuix
olivensnute
olwis
PaladinAnderson
Palkja
Parabella05
parpard
Patriarken
PeneHelene
pingern
ProdigyRealm
RushaV2
sandersg
Schnellern
SebastianRF
Slaskeladden
snakkolino
Sniken
Sushis
Svartklovn
T_GAMEREN
T_Norge2000
ToNoBa
Trollmin
TrondV2
uiuiui

Sist redigert:
Jeg står ikke på listen. Het dompapen da jeg tapte penger, men verken det eller det nye navnet står der. Om jeg har mottatt penger, vet jeg ikke. Uansett, så er det fint å se at dette faktisk blir ordnet opp i.

Eg er ikkje på listen eg heller.. Åssen kan eg sjekke kor mykje eg hadde?? Fikk akkurat claimet rundt huset, men hadde ikkje råd til resten. Åssen finn eg utav kor mykje eg manglet??