• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

PVP verden?

Tabzen

Nytt medlem
Hva med å lage en ny verden, slik dere gjorde med vestopia. Men forskjellen er at det er pvp, pvp overalt.

Jeg vet at det finnes faction men alt blir så stygt. Jeg vil ha pvp med normale bygg.

Ved pvp overalt mener jeg alt, claims, nether, spawn etc.

Dem som ikke vil ha pvp kan jo bare spille på vestopia eller normale vestlandet.

Baktus_79

Eier
Forumleder
Å opprette enda et map vil nok ikke skje, men om stemningen er stor for pvp på feks Vestopia så er det alltids en mulighet å enable det der, og heller disable frivillig pvp på survival slik at den forblir pve

Baktus_79

Eier
Forumleder
Etter nærmere ettertanke så tror jeg det er lurt å kun forholde oss til valgfri pvp slik vi har det i dag, også på Vestopia. Jeg tenker at vi heller kan ta en ny vurdering på om vi ønsker full pvp på Vestlandet ved overgangen til 1.15. Enn så lenge tror jeg vi lar denne biten ligge.

Men som Firstkill kommenterer her kan vi selvsagt lage flere, større og bedre PvP arenaer.