• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

SKIFT RELEASE DATO TIL FREDAG NESTE UKE!!

Skal vi flytte den til fredag neste uke? :) (14.09.2018) (les argumenter før du svarer)

• Ja! : - )

Stemmer: 4 50.0%
  • Nei! : - )

Stemmer: 4 50.0%

• Totalt antall stemmer
    8
  • Avstemningen er stengt .
Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei.

Her kommer jeg med et forslag & en avstemning om at vi flytter release datoen til fredag neste uke (14.09.18)

Dette er fordi;
Folk har mye bedre tid i helgen.
Unger har ikke skole & mange eldre har også helgefri.
Det å flytte den til fredagen vil være med å gjøre at releasen blir mye større, altså, flere folk vil bli med på releasen fordi de har bedre tid. noe som igrunn er positivt.
Dette vil også gjøre at folk (+ meg, hehe) får hele helgen til å spille på, som kan gjør at man får en god start. : - )

Og til dere som er utolmodige, tenk dere om, dere har ventet så lenge, og da har 3 dager ingen ting å si. Tenk at dere har noe å glede dere til helgen. dere kan være oppe hele helgen å spille. : - ) (ikke stem nei bare fordi du er utolmodig)

MVH, the one and only RushaV2.

For min del er det greit nok at det skjer på tirsdag, men hvorfor akkurat kl. 20? Hadde det ikke vært bedre litt tidligere, f. eks. Kl. 17 eller 18? Da rekker man jo å spille litt før man legger seg :p For øvrig syns jeg staff har gjort en kjempejobb med 1.13, og ikke gitt opp håpet :D

Baktus_79

Eier
Forumleder
Fordi jeg er på jobb hele dagen :D Så om jeg setter igang allerede klokka 18:00 så har jeg et par timer på meg med å bytte ut 1.12.2 med 1.13.1.
Serveren vil derfor ha en nedetid på 2 timer fra klokka 18 til 20 på tirsdag

Da kan du vente til fredag så staff får god tid & spillere får god tid da de først setter seg ned for å spille + at vi får en hel helg får å forsikre oss om at vi får en god start. vinn - vinn situasjon. : - )

Sist redigert:
Status
Stengt for ytterligere svar.