• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Spiller Ranks

firstkill0100

Moderator
Forumleder
Nå som alle snart mister de gamle rank fordelene så tenkte jeg en løsning ved å heller fordele de fordelene på de vanlige spiller rankene isteden (Jern, gull og Diamant)
Alle (nesten) tror at man får ekstra home, en rad mer pv og ekstra kit når man ranker opp. Dette var det jeg også trodde, men i går fikk jeg vite at diamant har /craft. Mulig diamant rank også har flere ting? Vel prøvde å søke opp dette på forumet og fant denne posten (https://www.vestlandetmc.no/forum/index.php?threads/ranks.16/)
Der står det ingenting om at diamant rank har /craft. Dette er jo bare en bagatell feil, men 500k for en rank som gir deg +1 home, + en rad pv og /kit diamant er en god sum! Greit at summen er 500k men kunne gjerne vært litt flere fordeler ;)

Har et forslag om at de rank fordelene man fikk ved jade rank (untatt kits) kan man få ved rank som jern, gull, diamant.

For eksempel
Jern
/hat

Gull
/myhead
/craft

Diamant
/headsinv
/rename

Noen flere fordeler som jeg har glemt?

Baktus_79

Eier
Forumleder
Heisann @firstkill0100
Beklager, men jeg informerte helt feil til deg da du spurte meg. Diamant har faktisk ikke /craft per dags dato. Men jeg er helt enig med deg hva du legger frem her :D Dette har vi også allerede diskutert innad i staff og fikk lagt frem en tilsvarende liste som du kommer med her.

Vi skal ha et staff møte søndag 06.01 der vi skal gå igjennom alle ranks vi har og revurdere de med tanke på at donasjonsrankene nå har blitt veldig anderledes. Det er også flere ting vi skal snakke om, blant annet dette med bystatus. Føler også at den ikke helt reflekterer 80.000 kroner, og burde tilby flere bygoder enn i dag.

Til alle spillere: Kom gjerne med forslag før vi avholder dette møte i forhold til ranker og bystatus. Vil også komme med en nyhetspost i løpet av uken. Uansett greit å ta en oppsummering av året samt hva planene for Vestlandet er i 2019.

Sist redigert:
Enig med det firstkill foreslår her, med fordeling av godene fra donasjonsrankene. Likte veldig godt /headsinv da jeg var Jade, så den håper jeg blir med videre. Er synd om den forsvinner helt, det samme med /rename 😀