• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

NYHET World - Vestopia

Baktus_79

Eier
Forumleder
1565004485598.png

Etter et mislykket forsøk på 1.14 (https://www.vestlandetmc.no/forum/index.php?threads/vestlandet-1-14-4-hva-skjer-videre.607/) har vi nå reist oss opp igjen og fortsetter utviklingen av Vestlandet 1.13. I disse dagene etter forsøket på 1.14 har det kommet flere og flere tilbakemeldinger om at man ønsker full reset på Vestlandet. På mange måter vil det være en god tanke nå som spillere har nådd 6 millioner grensen, og av topp 10 listen vil man se at 7 stykker som har skaffet seg 1 million ++.

Når det er sagt føler jeg at det er noe tidlig å resette alt nå, og jeg tror mange av dere føler det samme. Med tanke på at over 300 av dere ønsker å ha med seg alt over til 1.14.4 så synes jeg at det sier en del om hva man egentlig ønsker per nå. Skjønner at survival er relativt overfylt med claims og bygninger og derfor har vi opprettet en ny verden - Vestopia!

Vestopia vil være en tilleggsverden til survial, og du kan gjøre akkurat det samme der som på normal survival verden. Fordelene er mange ved å gjøre det som dette.
  • Vestopia vil være helt fresh og ny - kanskje en ny start for mange?
  • En helt ny seed som gir en verden med store muligheter for å oppdage nye områder spillere enda ikke har sett.
  • Alle home er tilgjengelig fra Vestopia og omvendt. Setter du home i Vestopia vil du kunne komme dit direkte fra survival.
  • Inventory er det samme både på survival og Vestopia., hvilket betyr at du kan ta med deg stuff frem og tilbake fra begge verdenene.
  • Claim områder hvor som helst!
  • Spillertiden din vil telle fra Vestopia.
  • /wild kan brukes i Vestopia
Med andre ord så er det ikke store forskjellene fra å skulle oppholdt seg i survival.

Vær først ute med å finne drømmestedet! Vestopia er tilgjengelig via en portal i spawn. Du finner den i hulen over bruen, eller ved å skrive /warp vestopia