• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

Zombie Leather

få vekk di der spawnerne så spele blir normalt, og ha det sånn at plutselig villagers\dyr osv til folk forsvinner gang på gang etter å ha brukt mye tid på og få tak på de forskjellige vil eg sei e verre en det og fjerne spawners. så vanskelig er det ikkje og lage en mobfarm uten

Jeg ser at folk kan bli lei, hvis alle spawnerene forsvinner, men samtidig blir folk også lei, om husdyra eller hagevillageren deres bare despawner.
Jeg tror den beste løsningen er å fjerne spawnere, og så må folk claime og bygge rundt de som er i naturen. da vel mobfarmer uten spawner fungere bedre også?

Baktus_79

Eier
Forumleder
Jeg ser hva som blir skrevet her og jeg ser forslaget om å fjerne spawnere fra å bli plukket opp. Og jeg har noen issues med det hele.
  1. Hvor vidt dette er en god løsning vites ikke da problemet igjen oppstår når folk bygger rundt en ny spawner ute i wild.
  2. Spawner er sjelden hovedårsaken til lagg. De fleste store lagg farmene der ute er gjerne de som spawner frem entities naturlig.
  3. Topp listen for entities som har skapt lagg er villagers og zombie pigman. Resten er litt sånn fra og til. Cave spider og spider har vært noe høyere, ellers ser det greit ut.
Jeg jobber mye mot å finne løsninger på problemet, og gjerne løsninger som begrenser mulighetene. En annen løsning kan også være å legge til større avstand mellom spawnere.

Ask45

Nytt medlem
Apropos Zombie leather. Dette fungerer vel utelukkende for å lage bøker (ikke itemframes, klær etc.)? Noen mente man kunne brenne det igjen så det ble vanlig leather, men det funker ikke.

I går dukket det imidlertid opp en del dyr i mitt nærområde (ku, høne, sau) så mulig det er blitt bedre?

Sist redigert: