• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

NYHET Minigames - Stem på din favoritt!

Hvilken av disse er din minigame favoritt?

• The Lab

Stemmer: 3 9.4%
  • BuildBattle

Stemmer: 6 18.8%
  • Hide'n'Seek

Stemmer: 9 28.1%
  • Tower Defense

Stemmer: 4 12.5%
  • SkyWars

Stemmer: 6 18.8%
  • Arcade Minigames

Stemmer: 4 12.5%

• Totalt antall stemmer
    32
  • Avstemningen er stengt .

Baktus_79

Eier
Forumleder
1589656747548.png

Vi har nå innsett at Skyblock ikke er noe for oss. Dette er fordi det kreves en del arbeid med vedlikehold på disse Skyblock serverne, og skal jeg være ærlig har jeg ikke så veldig stor motivasjon til å holde Skyblock gående i tillegg til alt annet. Minigames er laget for at den skal være vedlikeholdsfri slik at jeg hele tiden slipper å tenke på den. Nå har ikke Skyblock pluginene vi har hatt på Vestlandet vært veldig snille med oss, og nå som vi ser at den nok en gang krever større arbeid for at den skal fungere igjen (ja, den er atter en gang nede) så tenker jeg at vi heller lar den være død.

Dette betyr at vi har en åpning for et nytt minigame som vi kan sette inn i stedet for Skyblock (teknisk sett er ikke Skyblock et minigame), og da har vi avgjort at det skal bestemmes av dere spillere. Vi har gjennomgått internettet for ulike typer minigames vi kan ha på Vestlandet UTEN at det kreves all verden, og har derfor kommet frem til et lite utvalg. Disse vil da bli de forskjellige alternativene som dere kan stemme på.

For ja, det blir et stemme system på de forskjellige alternativene, og det er viktig at dere alle deltar slik at vi får det så riktig vi bare kan. Ville vært kjedelig om et minigame som ingen egentlig ville ha vinner avstemmingen.

Premier
Alle som stemmer på sin favoritt blir automatisk med i trekningen av en gullnøkkel og juvel rank (30 dager)! Du trenger ikke å ha stemt på vinneren, det holder med at du er med å stemmer.

1589658244346.png

Minigames

• The Lab
    The Lab er et laboratorie som drives av vår lokale vitenskapsekspert Dr. Zuk! Han er avhengig av din hjelp! Dr. Zuk har jobbet med mange fantastiske oppfinnelser, men de er enda ikke testet. Er du klar?
    • Dodge Ball
    • Electric Floor
    • Gold Rush
    • Crazy Paints
    • Balloon Pop
    • Snowman
    • Splegg
    • Fight
    • Whackamob
    • Boatwars
    • Pic Racing
    • Breaking Blocks
    • Rocket Race
    • Catastrophic

• BuildBattle
    BuldBattle er en konkurranse der man får x antall minutter på seg til å lage det beste byggverket som defineres på forhånd. Når tiden er ute skal alle stemme over det beste byggverket.

• Hide'n'Seek
    Dette er et minigame som går ut på at man gjemmer seg. Se video for forklaring.

• Tower Defense
    Dette er et minigame som handler om å overleve bølger av fiender! For å kunne beskytte basen din må du bygge vakt tårn som bekjemper fienden for deg automatisk. Her gjelder det å tenke smart!

• SkyWars
    Ligner litt på BedWars, men den store forskjellen er at det er den siste som er igjen som vinner!

• Arcade Minigames
    Denne inneholder et bredt spekter av morsomme minigames.
    • TNT Tag
    • PropHunt
    • TempleRun
    • MiniWalls
    • Splegg
    • BombLobbers
    • Quake

Hva med OneBlock server?

Blir ala samme som skyblock, bare med en vri.

Har selv testet det offline, synes det er bra, underholdende og ikke minst vanskelig.

Kan du ordne en link for å laste ned det forige SkyBlock mapet som jeg bygde på?