• Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies). Ved å fortsette å bruke dette nettstedet, samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Lær mer.

FERDIG Minste pris i ah og markedet

minste prisen er veldig dyr og ingen kommer til og kjøpe fra ah eller markedet dere burde ikke fjerne den men gjøre den mye mindre

Hva er poenget med /ah og markdet hvis prisene skal bli så høye? Hvis du vil at folk skal ut å samle ressurser selv burde du jo nesten begge.

Tror de fleste er for at det burde være minstepris, men minsteprisene er jo ekstreme. 64 Iron blocker kostet før 200 kr, som jeg er helt enig i er altfor billig, men å øke det til hele 8k er jo sinnsykt?

Baktus_79

Eier
Forumleder
Det er sikkert mange av de prisene som ikke er slik de burde, men det er noe vi må vurdere kontinuerlig. Hva mener så du at en iron ingot skal koste?

Baktus_79

Eier
Forumleder
Jeg må også påpeke at alle har sin formening om hva som er billig og dyrt. Det som er billig for deg kan fint vært dyrt for en annen. Dette er helt individuelt og disse prisene, uansett hvor mye vi endrer de, vil aldri kunne gjøre alle glade.

Som du påpeker så er alt relativt, men med utgangspunkt i hva 64 iron blocker kostet før (tja 100-200), kan en stack kanskje koste si alt fra 400-1000. Flott å vite at dere endrer på noen av prisene! Selv synes jeg for eksempel netherite ingots til 1000 kr er rimelig pris og elytra til 2500 også er ganske rettferdig. Er mest bekymret at prisene kan drive folk helt vekk fra å bruke og delta i økonomien.